kész...

2009.07.07. 14:08

Lehet, hogy egy bunkó dög vagyok...de nekem is lehet elegem és nem fogok mindig jópofizni. Én hallgassam végig mindig mások gondjait és nézzek rájuk együttérzően holott az egész lehet épp nem izgat, mert nekem is van épp elég bajom. És amikro a saját barátod szájából csak azt hallod, hogy pénz és hogy neki milyen rossz. Na nem is tudom, kinek van egy halom ruhája és ráadásul meg van mindene. De ő nem kap semmit. Hát bocs akkro a többi cucc honnan van.

ááá írtam és nem mentette el....de most nincs kedvem újra leírni...majd máskor

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr321231946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása