2009.június 28.

2009.06.28. 18:28

Hali!

Igen szeretek sokáig aludni. És akkor mivan?! Nyár van és szünet van!! Ennek feletébb örül az ember, főleg ha tudja mit csináljon, mindezt az unalom elkerülése miatt.

Hát én néha bajba vagyok vele. Úgyhogy pár ötlet jól jönne.:)

Jövőre gimis leszek. Juhhéééé. Remélhetőleg jó lesz. Ami azt illeti fele osztálytársamat sem ismerem, de ez nem lehet akadály.xĐ Ami azt illeti szeretek emberekkel megismerkedni. Bár néha nem megy olyan könnyen, elég hamar fel tudok oldódni. Ezt igen jó dolognak tartom mindenesetre.D

Na szóval, szeretek sokáig aludni. Ma is kb. 3/4 11ig aludtam. 11kor neki álltam olvasni. Egyébként felkelés után jobb békén hagyni kicsit, mert olyankor még elég kómás is vagyok meg néha bunkó.:$ Aztán 2órán keresztül olvastam, mikor szólt anya, hogy ebéd. Ettünk és elmentünk mamámhoz. Itt van a 4-ből kettő uncsitesóm. Elmentem vele sétálni városba és apukámék kutyájával. (a szüleim ugyanis elváltak) Én nem bánom. Vagyis már nem bánom, mióta nagyobb lettem. Rájöttem, hogy jobb ez így. Mondjuk nem minden részlete, de azért tűrhető állapot.

Hazajöttünk, kocsikáztunk, visszavittük kutyát. És vártam. Ugyanis van egy barátom. El lehet ítélni, de nem érdekel. Nagyon szeretem. Ő is engem. Na és rá vártam. Vártam igen, de szeretek várni. Türelmes ember vagyok. Ja és rávárni bármeddig képes lennék.

A rádióban épp egy Metallica szám szól. Imádom. Zene imádó vagyok. A zene szól, ha jókedvem kell hogy legyen hát egész nap. Nem érdekel, hogy min hallgatok zenét....zene az kell. Külön kedvenc nincs, annyira hangulatfüggő nálam. Viszont mostanában hajlok a lassúbb zenék fele. Talán, mert kicist levagyok lombozódva és ilyenkor nem szeretek gyors zenét hallgatni, ilyenkor van időm elgondolni a dolgokon. És ez jól szokott esni. Az ember ne  rohanjon sehová, ha maáról van szó. Szánjunk elég időd magunkra. Különben még rossz is kisülhet, ha úgy élünk, hogy stresszes az életünk. Főleg akkor. Nme játszom a bölcset, de nem vagyok már kisgyerek. Tudok már ezt-azt. Nem modnhatom azt hogy eleget, mert hazudnék és ezt mindenki tudja, köztük én is.

Na mára ennyi voltam.

Viszlát. Csókolom. Szia.

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr701213914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása