14.37

2009.07.10. 14:47

Rossz idő=nem megyünk sehová. A fr*ancba isxĐ Fodrásznál voltam...kissé megszőkültem:D B.-t ma lesz 3napja h nem látom, ha jól sejtem ma sem fogom:S Ha jól emlékszem...festés van náluk...és mamájuknál alszanak kint meg ilyesmi...

Anyám megvan zizzenve..."nem jó hogy ilyen félvállról veszed..." Mér micsináljak?!:D Ebbe nem nagyon lehet meghalni és mi ebbe a nagy cucc nem értemxĐ Mellesleg meg az én életem, legalább én nem csinálok olyan hülyeségeket, mint ő...ennyit erről.

Majd még meglátom mi lesz B.udvarival...nem az a baj hogy nem megyünk, hanem hogy pocsék idő van:@ Na mindegy. Majd augusztus első hetébe megyünk, akkor meg úgyis kánikula lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr691238494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása