15:14

2009.07.03. 15:36

Most komolyan: ki nem vágyik egy megértő társra, akiben megbízhat és még jól is érzi magát vele. Bizalom: észre sem vesszük, de amint kilépünk az utcára már megbízunk a körülöttünk lévőkben. Honnan tudjuk, hogy aki épp jön szembe velünk, nem egy pszihopata?! Jó érdekes példa, nade miért is ne? Egy kapcsolatban elengedhetetlen a bizalom, legyen az egy baráti viszony vagy épp kedves párunkkal... Ha nem bízol meg valakiben, nem mondasz el neki dolgokat...

 

Lassan kezdek nem megbízni B.-ben. Hihetetlen, hogy el kellett jutnom idáig. Ki a jó franc gondolta volna. Csk-nál nem volt meg ez a veszély, de amúgy is ott ő nem bízott meg bennem... Pedig különösebben nem adtam rá neki okot, sőt biztos hogy nem adtam. Zátonyra futhatunk, ha nem beszélek vele sürgősen, mert nekem ez fontos... Azt mondta B. tegnap telefonba, hogy ma 7-8 körül jön... holott azt mondta otthon lesz kb. délelőtt pár pillanatot...na perszenade és délután hol van ha épp nem otthon... ez csak duma.

Persze én hiszek neki, csak legbelül mégis elcsuklik valahol ez az egész. De nem számít...

Egyébként már jobban vagyok:D Hehe ez vicces:) Tényleg erőt vettem magamon. Ha szarul vagyok akkor tényleg úgy van és nem játszom meg, vagy nem játszok rá... xĐ

Na ennyivoltamésváromazestifejleményeket(:):(

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr981224670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása