június 30. 12:00

2009.06.30. 12:14

Ülök.

Msn.

Várok...

mint mindig:)

 

Tegnap az az állat=)vagyis a pasim(Bali) slaggal... Jól megkaptam. Egyébként mostuk a motorját nálunk. És naná, hogy nem bírta volna ki, hogy egy kicsit ne legyek vizes. De visszakapta csak nem egészen úgy ahogy kellett volna:D Utána kapott egy jó nagy vizes ölelést:P

Előtte voltunk kint, haraszton, és tiszta sár volt ugyebár minden, de nem igazán bírja a mocskot, törekszik a tökéletességre... Úgyhogy kénytelenek voltunk lemosni... Öcsémmel voltunk kint, egy élmény volt komolyanxĐ Aztán itthon öcsém nekiállt mosni meg élvezte az egészet=)

Mi meg utána kint ücsörögtünk... Aztán bejöttünk, konyhába, ő tejet ivott én meg kakaót:D És elvoltunk... Szerintem az ilyenek hozzák össze igazán az embert. Olyan jó amikor van egy élményed, amit máshoz is köthetsz.

 

Ilyen volt tavaly, amikor volt szerelmem, (de csak ennyi) meghívott Szigligetre, le strandra... Na az jó volt:D Akkor is csak barátok voltunk csak én közbe...kicsit szerelmes lettem... és most is csak barátok vagyunk... ami azt illeti tavaly óta igen sokat romlott a kapcsolatunk, régebben egy csomó mindent megbeszéltünk, na ez már nincs meg olyan szinten, mint akkor, de ettől függetlenül jól megvagyunk és számíthatunk egymásra; viszont azt tudom, hogy nekem ő sokkal többet jelent, mint én neki. Ez valahol zavar, de amíg még van és nem történik meg az h egyáltalán nem beszélünk, addig ennek is örülnöm kell. Mert tudom, ha jövőre elmegy Veszprémbe,  vége lesz mindennek.

 

Na asszem megyek készülődni. Lassan jön a vendégem;)<--szeretlek:)

 

Szióóka!

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr371217579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása