14:59

2009.07.02. 15:07

Hát nem akkor keres amikor nem vagyok épp itthon?! Öcsém azt mondta, hogy B.  majd később vissza jön. Kiváncsi leszek, hogy mikor.

Egyébként itt van nálunk apukámék kutyája. M-mel voltam bent városba. Vettem anyának szülinapjára egy gyantát meg egy dezotort. Most jobb nem jutott eszembe, de majd úgyis megyünk valamikor ruhát venni neki. Most meg erre van szüksége, úgyhogy megvettem neki én. Aztán utána elmentünk kutyáér... és a piac utcába beszélgettünk... És mindenki elment a dolgára.

 

Kutya, azaz Drazsé(egy westie, fiú kutyus) épp pihen. Szegényt kifárasztottam, de énis elfáradtam rendesen=) De legalább kimozdultam meg minden. Most tényleg próbálom betartani a dolgokat, többet mászkálni nemcsak itthon ücsörögni. ÉÉs ami azt illeti lassan nem ártana neki állnom futni is, reggelente. Este meg kicsit előbb lefeküdni aludni. Jobb lenne. Drazst meg majd csak később viszem vissza. 6óra körül talán... Majd meglátom még.

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr851222292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása