15:24

2009.07.01. 15:34

Szeretek helyzet jelentéseket írni illetve 1 nap többször írni... Ezt csináltam, mikor még naplót szoktam írni egy kis füzetecskébe...de manapság már a legtöbben ide írnak. Én meg egész nap itthon szoktam lenni, megha a naplómba írtam régen, akkor is többet írtam 1nap. Amennyiszer csak szükség volt rá, vagyha csak unatkoztam is.

 

Jövőhéten ha minden igaz, akkor GO B.udvari. Csúúúcs. 5 napig nem leszek itthon. Nehéz lesz. Főleg barátom miatt, de elméletileg úgy van, hogy távolság nem számít és lejön mindenképpen. Kiváncsi leszek rá. Vagyis abban nem kételkedek hogy lejön, de biztos h sikerülni fog?? Áááá...ha bele gondolok akkor már most hiányzik.

 

Jobb lesz, ha összekapom magam. Vidám, jókedvű, hiperaktív csajjá kéne átváltoznom. Nos ami azt illeti lenne rá úúgy kábéé fél napom:D

 

Tetszik ez a szín. Úgyhogy ezzel fogok irogatni:P

Nem jön. Jönnie kéne, de legalább öcsém, ha minden igaz elmegy majd itthonról, szóóval kettesbe tudnánk lenni, feltéve ha idetolná...magát!

Csak jöjjön már, könyörgöm.

Lassan úgy érzem meghülyülök teljesen, mit számít...

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr111220198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása