22:57

2009.07.01. 23:20

Ma nem volt semmi. Juhhé. Az élet szar igaz M.?

Egyedül egész nap. Ezzel persze semmi bajom, főképp egy nagy teher lettem volna. Rossz kedv... Egyik jó barátom T. volt ma itt kb. 3/4 órán keresztül társalogtunk kint a kapuba. A végére az jött ki, hogy egy unalmas beszélgetés része lettem. Majdnem elaludtam. Semmi gond, ez van. Bunkó meg nem vagyok. Még jóhogy=)

Ebből állt a napom, ja meg neteztem. Ma éppenséggel nem msneztem. Most büszke vagyok magamra, ez igen ritkán szokott előfordulni. Najó most este egy picit M-mel. De vele meg kell:)

 B. felhívott, hogy nem tud jönni, mert egésznap dolga volt. Pakolta a járólapokat. Oksi én emgértem de tényleg. Legalább szólt. Tudom hogy amúgy is szólt volna... Nade mind1 is.

 

Jóééjt! Inkább megyek, és magamba nézek kicsit. És visszatérek régi önmagamhoz, holnaptól. Legalább egy próbát megér...

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr491221151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása