Ma este

2009.06.28. 23:38

Köszönet!

Na ez jó este volt. Nem egyedül voltam, 10ig.xĐ De jó volt. Kedd óta nem voltunk együtt. Lehet, hogy gáz hogy ennyi idős fejjel itt tartok. De részemről mindenki maga válogatja, hogy mikor érett és persze mihez. Sosem gondoltam volna, hogy 14 évesen ennyire szerelmes leszek. Egyenlőre persze ennyi az egész.(a barátaim többet tudnak:)[Csak nem szeretem, ha elítélnek olyanért, ami nemcsak velem van.] A dolgok nagy része még várhat. Na és akkor ha jól sejtem ezzel most szinte mindenki egyet ért:P

Sok ember úgy hozza meg döntését, illetve véleményét, hogy semmi foggalma sincs róla, hogy az milyen is lehet átélve. De ez van. Sajnos vagy nem sajnos.

Véleményem szerint mindenki maga hozza meg a döntéseit. Legyen éppen 10 éves vagy akár 20. Persze azért vannak határok, amit minden egyes korosztálynál be kell tartani. Szóval én nem azt mondom, hogy egy 10évesnek azt szabad csinálnia amit csak szeretne. Nem így értettem.[:

Najó, csöndbe leszek inkább és hallgatok a nagyokra. ÖÖÖhm... majdnem:)

Lassan kezdek felfogni dolgokat. Ennek ahogy veszem észre vannak jó és rossz oldalai is. Legjobb barátnőm épp egyik nap mondta, arról beszélt anyukájával, miért is vagyunk világon. És igen 14 évesekkel is lehet komolyan beszélgetni. Attól függetlenül, hogy néha megzizzenünk. De ez mellékes:D Barátnőm anyukája megkérdezte barátnőmtől, miért gondolkozunk el 14 évesek, vagyis inkább tinik ezen, nekünk mi bajunk lehet?! Szerintem sok tini feltudna sorolni egyet s mást. Nem könnyű nekünk sem. Főleg mert leginkább most fedezzük fel, hogy a dolgoknak nem csak jó oldaluk van. Ez viszont nyomasztó tud lenni.

Amúgy igencsak eltértem a témától:) Szóóóval... ahogy feküdtünk az ágyon...az illata. Mennyire szeretem.  A frissen mosott haja. A ruhája illata...mámorító:$ Ahogy átölel..amikor meg simogatja az arcom és azt mondja szeret... mikor megcsókol. Komolyan ez kell mindennap vagy különben nem tudok aludni és nem vagyok nyugodt. És ez komoly. Ezelőtt kedden voltunk úgy utoljára, hogy tényleg kettesben voltunk és jól éreztük magunkat. És most vasárnap. De, istenem, ha nem lenne....nagyon szeretem...egyre jobban. Hiányzott. Viszont tudom, én is neki. És ez valahol "kárpótol". Kipróbáltuk, 1 napot bírunk ki egymás nélkül nyugisan, de azt hiszem ez is kezd lassan kevesebb lenni:] Eszméletlen. Már voltam szerelmes, akkor azt hittem annál jobban már nem lehet. Pedig lehet:) És nagyon jó. Főleg, hogy lassan kezd helyre állni minden... Azt hiszem boldognak mondhatom magam.

Bár a barátaim mindig mellettem állnak, rájuk tényleg számíthatok. Ettől függetlenül kell egy ember, egy srác, aki ismer talán minden titkom ami van, talán nem, de kell. Mellesleg titoknak lennie KELL. Néha meglepetést kell okoznunk. Ez jól tud esni. Legalábbis amit eddig tapasztaltam.

 

Húúúú annyit tudok írni:$ Ez nagyon gáz??!:$ Én nem tudom...xĐ Bár nagy része csak okoskodás. Viszont muszály leírnom az olyanféle gondolataim. Én így gondolkozom egyenlőre. És ez még nagyon sokat fog változni, tudom. Nem kell mindent elolvasni, csak jó leírni:):$

Még tudnék, de jobb lesz ha már befejezem.

 

Na páápusz:)

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr141214619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása