11:26

2009.07.01. 11:35

Végülis én nem mondtam neki, hogy bármi olyan bajom lenne...

Már megint teljesen lent vagyok...ott lent. Kész, végem. Lassan már azt sem tudom mi bajom, de van bajom. Idegesítő. Mondjuk most elég sok mindenre rájön az ember, nade könyörgöm. Ennyire...?! Öcsém tegnap csak úgy elmondta észrevételét, mikor itt volt pasim...nem volt jó kedvem. Öcsém azt mondta hogy tudok állandóan morcos lenni meg rossz kedvű, ő 10 percig nem bírná ki?! Na és amikor ezt elmondta ki kellett mennem. Ennek a kis hülyegyereknek igaza van. Kiborultam. Mégjobban. Aztán nem lehetek ilyen főleg, hogy barátom miattam akarja lezárni egy csajjal - akivel tényleg csak haverok - 5éves kapcsolatát,  ami nem kis lépés. És tudom, hogy neki is elég nehéz lehet most. Mellesleg olyan társaságért szerintem nem kár...

Nekem meg minden bajom van már.... kész vicc. Most mit csináljak? Annyira megváltozott minden. Ilyen szinten nem szeretem a változásokat. Kiráz a hideg. Majd elmúlik, talán csak pozitívabbnak kéne lennem, de nem akar sikerülni...

A bejegyzés trackback címe:

https://egynaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr811219739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása